|
- Blokada NiedĽwiedĽ-Lock to zaawansowany technologicznie, precyzyjnie
wykonany produkt, maj±cy na celu skutecznie zabezpieczyć i chronić
samochód przed kradzież±. Zaczynaj±c od podstawowych elementów,
takich jak ramka blokady, a skończywszy na dodatkowych, takich
jak śruby, tuleje osłonowe i daszki, blokady NiedĽwiedĽ-Lock to
doskonale przemyślane konstrukcje. Dodatkowo, całość elementów
stalowych poddawana jest specjalistycznym procesom takim jak hartowanie
w celu zwiększenia jej wytrzymałości.
- Blokada NiedĽwiedĽ-Lock to zaawansowany technologicznie, precyzyjnie
wykonany produkt, maj±cy na celu skutecznie zabezpieczyć i chronić
samochód przed kradzież±. Zaczynaj±c od podstawowych elementów,
takich jak ramka blokady, a skończywszy na dodatkowych, takich
jak śruby, tuleje osłonowe i daszki, blokady NiedĽwiedĽ-Lock to
doskonale przemyślane konstrukcje. Dodatkowo, całość elementów
stalowych poddawana jest specjalistycznym procesom takim jak hartowanie
w celu zwiększenia jej wytrzymałości.
-
Sposób mocowania blokady zależy głownie od kształtu tunelu,
konstrukcji skrzyni biegów oraz mechanizmu zmiany biegów. Do
mocowania blokady z reguły wykorzystywane s± istniej±ce w samochodzie
śruby i otwory technologiczne. Blokada jest mocowana śrubami
zrywalnymi lub nakrętkami zrywalnymi. Taki sposób uniemożliwia
demontaż blokady bez długotrwałej ingerencji w układ.
-
Dodatkowo do zabezpieczenia trzpienia rygluj±cego i strefy
blokowania stosuje się kształtowe stalowe osłony, ł±czone trwale
z elementami blokady i/lub mocowane do otworów albo śrub występuj±cych
w otoczeniu strefy blokowania.
-
Konstrukcja blokady zapewnia maksymaln± sztywność i odporność
na ingerencję mechaniczn± (przecięcie, wyłamanie, rozbicie,
itp.).
-
Jednocześnie blokady poprzez swoje przeznaczenie i sposób montowania
nie maj± negatywnego wpływu na użytkowanie pojazdów.
-
W zależności od modelu samochodu i zastosowanych w nim rozwi±zań,
zamek blokady może być usytuowany w konsoli środkowej od strony
pasażera, od strony kierowcy lub w jej górnej części.
-
Elementy blokady pokryte zostały powłokami antykorozyjnymi,
stanowi±cymi ochronę przed szkodliwym wpływem wilgoci i nadaj±cymi
blokadzie estetyczny wygl±d.
-
Najbardziej zaawansowany technologicznie element blokady to
zamek, który stanowi kluczowy jej element. Jest to niezwykle
precyzyjna i skomplikowana część, któr± trudno uszkodzić.
-
Specjalny system kodowy kluczy zapewnia ponad 3 200 kombinacji,
co czyni go praktycznie niepowtarzalnym.
-
Montaż blokady nie jest skomplikowany technologicznie i nie
wymaga posiadania przez montera specjalistycznych narzędzi i
umiejętności. Odbywa się w oparciu o instrukcje zdjęciowe, które
w łatwy sposób prowadz± krok po kroku do prawidłowego zamontowania
blokady. Szacowany czas montażu to 1-2 godziny.
|
|
|